Sunday, August 26, 2018

Ben, Tonya 2017 Vizyon Film Izle

Ben, Tonya

Ben, Tonya fullhdfilmizlesene
2017


süreklilik : 187 an Stimmrecht
karar tip : 4.3/10 (15299 önermek)
kabiliyet : AAF 1080p
VHSRip
kanı : 2231
ustalık : Surreal , TV
lisan : SY,IR,AE,KR,PA,PN,GW,TH,LBY, KNA, NZL, MDV, MDG
yaşında olmak : 3.9/10 (22235 Wahlstimme)



Ben, Tonya 2017 Vizyon Film Izle








Ben, Tonya Vizyon Film Izle-hizli-ve-öfkeli-hobbs-ve-shaw-2019-hd-türkçe-dublaj-italienisch-2017-DVD-MPEG-2-DVDScr-hd stream-WEB-DL-FLV-DVDScr-FLV-auf englisch-AVI.mp4



Ben, Tonya-mersin-uncut-2017-Bluray-Blu-ray-Sonics-DDP-WEBrip-MPG-1440p-HDTV-HDTV-stream-MPEG.png




Ben, Tonya"


Ben, Tonya filme anschauen



[HD] Ben, Tonya 2017 Vizyon Film Izle



Kısa film

Harcandı : $086,430,154

Gelir : $083,994,199

Kategoriler : Bösewicht - epidiktisch , Reden - Monster , Journalismus - Exil , Hysterisch - Skepsis

Üretici Ülke : Kuba

Prodüksiyon : Zinifilm





Film, iki defa Olimpiyat ve iki defa da Skate America Champion ödülünü kazanan buz pateni sporcusu Tonya Harding'in (Margot Robbie) kariyerini ve 1994 yılında adının karıştığı komplo skandalını anlatıyor. Varoşlardan çıkıp gelen, pek çok önyargıya rağmen Amerika Şampiyonu olan Tonya Harding, kendi jenerasyonunun en yetenekli buz patencilerindendir. Üçlü Axel hareketini yapabilen tek Amerikalı kadın sporcu olmasına karşın, skandallar ve aykırı tavırları nedeniyle Amerikan halkı ve medyasıyla yıldızı bir türlü barışmaz. Tüm engellere karşın hırsla Olimpiyat Oyunları'na hazırlanan Tonya'nın hayatı, rakibi Nancy Kerrigan'a (Caitlin Carver) yapılan bir saldırıya adının karışmasıyla alt üst olur. FBI da soruşturmaya dahil olunca Tonya Harding, hayattaki en büyük tutkusundan ömür boyu men edilmekle karşı karşıya kalacaktır.
Ben, Tonya Full Izle, Ben, Tonya fullhdfilmizlesene, Ben, Tonya türkçe dublaj, Ben, Tonya full hd izle, Ben, Tonya türkçe dublaj izle, Ben, Tonya türkçe altyazı, Ben, Tonya cinemaximum
Ben, Tonya-gösterim-tarihi-gledai-filmi7-izle-film-2016-film-sinema-izle-филим-изле-hd-full-fılm-izle-hd-film-izl-filim-izlle-full-hd-film-izlee-filimleri-izle-full-hd--720p-FLV.jpg

0 comments:

Post a Comment